Gå til innhold

Hvilken bodylotion bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en som gir masse fuktighet uten at den virker fet på huden. -_Blir veldig glad for anbefaliger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter på å bruke Village mango body butter og dove body lotion på krukke.De er kjempe gode:)

Skrevet

Jeg bruker kun spenol. Jeg sverger til det altså. Uten parfyme, en god fuktighetskrem som trekker raskt inn og virker ikke fet på huden. Billig er den også =)

Skrevet

bare en liten info..

spenol hjelper ikke på tør hud. den hjelper bare på følelsen av tør hud. grunnen til det er at den har for store molikyler...

samme har veldig mange andre rimelige merker.

det man skal se etter er om di inneholder lanolin eller mineral olje. for da er molekyl størrelsen for høy.

lanolin= fett fra saue ull

mineral olje= renset motor olje..

Skrevet

Sverger til den hvite og blåe fra Biotherm. Finner INGEN som er like god :)

Skrevet

Body butter med cacao butter fra Body shop. Den var anbefalt til å virke veldig bra på tørr hud og mot strekkmerker. Nå tror ikke jeg på at kremer kan virke på strekkmerker, fikk mange sist, og smører meg hver dag. Veldig fornøyd særlig siden den ikke lukter sterkt og er smidig og kjennes utrolig god ut på huden.

Skrevet

Biotherm her oxo, den er kjempegod..! Lait Corporel heter den.. Lukter godt, og føles ikke fet..

Skrevet

Biotherm absolutt best, god nøytral duft og trekker godt inn i huden uten å virke fet..

For enda tørrere hud vil jeg anbefale Vichy fra apoteket.., den er god å bruke på kvelden.

Skrevet

Armani Mania bodylotion :) Holder godt på fukt og duft. Før brukte jeg Dior sin Bikini serie men så sluttet de å produsere den, så akkurat nå er jeg sur på Christian Dior... :(

Skrevet

bruker Lavera body spa melk og honning olje;) den er bare best synes jeg. har brukt den lenge nå og den gir kjempegod fuktighet til huden min;)

Skrevet

Jeg bruker en kjem+pedeilig krem fra Biotherem-

( Intensive Body Treatment with Apricot Oil )

Billig på stawberrynet.com, kun 200 kr for 400 ml.. :)

Skrevet

Har blitt veldig glad i Clinique Deep Comfort Body Moisture. Det hender at jeg glemmer å smøre meg, men det kjennes ikke slik ut på magen. Det er tydelig at den trekker godt inn i huden, stor forskjell på magen der jeg bruker den mest og resten av kroppen :)

Skrevet

A-derma som du kjøper på apoteket er veldig god, den er for tørr og irritert hud. Super til barna også.

Skrevet

Den aprikosfargede fra Biotherm er helt fantastisk!!! Litt fetere enn den hvite og blåe, men trekker like raskt inn, og så lukter den himmelsk!!! Og på magen og puppene bruker jeg clarins sin strekkmerke-krem... Har angst for strekkmerker, så begynner tidlig:)

Skrevet

Body butter fra Body shop er jeg veldig fornøyd med. Jeg har veldig tørr hud og bruker den med shea-nøtter (eller noe sånt). Det skal også forebygge strekkmerker. De har for alle mulige hudtyper i den serien så det skulle være mulig å finne noe for alle.

I tillegg er konsistensen på kremen veldig god og ikke minst lukter den kjempe godt.

Skrevet

Spenol her også! Brukt den i maaange år og synes den er aldeles genial=)

Skrevet

Selv sverger jeg til baby olje;) billig og god og ingen perfyme.

Den trenger godt inni huden, så den bruker både jeg, min samboer og babyen;) Så slipper vi ørten forskjellige kremer.

Skrevet

Jeg bruker også Biotherm. Har holdt meg til den i maaange år, for den er helt fantastisk!!!

Pleier å bruke den hvite & blå...

Skrevet

Nivea krem på hvit krukke er en kjempegod krem og et billig alternativ.

Hvis man har litt mer å rutte med er Biotherm sin krem i blå krukke- superdeilig og lukter nydelig. :o)

Skrevet

body butter fra body shop. varierer hvilken sort. prøver nye lukter når den gamle er oppbrukt. synes alle der er bra :P

Skrevet

Jeg sverger til bodyspray fra body shop med kokos. Den er lett og fukter godt. Ikke fet og tykk konsistens.

Skrevet

Biotherm lait corporel , super krem :) er du ekstra plaget med "billigsåper" som tørker ut huden prøv også Biotherm biosensess shower gel

Skrevet

Nivea Soft Caring Lotion for dry skin.. triple active... haha, fancy navn for en bodylotion til 35 kroner på Rema 1000 ;o)

Er egentlig ikke så flink til å bruke bodylotion, men brukte denne sist gang jeg var gravid, fikk ingen strekkmerker og overtroisk som jeg er satser jeg på den denne gangen også.. hehe.. jeg liker kremen godt, ikke klissete og fet, og det virker som om huden drar nytte av kremen leeenge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...