Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 "sparker" som besatt i magen. Er ikke luft (kjenner forskjell). Og er ikke innbilt. Kjenner det når jeg legger hånden på magen også. Og la telefonen på magen for å sjekke, og den hoppet haha. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd jeg var på tjukka. Noen som har vært bort i lignende? Kan det være leamus? har aldri hatt det i magen før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå