Gå til innhold

Piercing i brystvorten? Noen erfaringer?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca. 3 år tok jeg piercing i brystvortene. Tok de ut med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Men fortsatt ser jeg merker og av og til er det litt åpning der og det kommer sånn hvit "gro-skorpe" når jeg har dusjet..

 

Nå begynner jeg å bli livredd for at jeg ikke kan amme. Har ikke turt å spørre noen fordi jeg er redd for svaret..

 

Jeg har forøvrig fått litt melk i puppen, sånn gul-hvite dråper, så de virker jo som de skal..! Er i uke 36.

 

Noen som har erfaring eller vet noe? Da jeg tok de sa piercingdama at det ikke var noe problem med amming senere, bare å ta de ut, men tatovøren min sa også at jeg kunne få epidural - noe som viser seg at jeg kanskje ikke kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg hadde det ikke så mye å si at jeg hadde hatt piercing der. det lekker litt ut av piercinghullet på ene sida, men ellers har alt funka som det gjorde før jeg pierca meg og. tok og min ut da jeg oppdaga jeg var gravid med nr 2. amma han fint forde. :)

Skrevet

Jeg har hatt piercing i brystvorta og hadde ingen problemer med amminga av førstemann. Det kommer litt melk ut av hullet hvor piercingen satt men det gjør absolutt ingenting ettersom babyen suger på hele vorta.

Skrevet

jeg hadde heller ingen problemer med amming, men fikk brystbetennelse 2 ganger i det brystet jeg hadde hatt piercingen i. det trenger jo selvfølgelig ikke å være p.g.a. piercingen, men av andre grunner=)

Skrevet

Hadde piercing i puppen da jeg ble gravid sist. Tok den ut med en gang... Ammingen var ikke noe problem i det hele tatt,... Merka at det kunne komme ut melk i piercing hullene også, men det tror jeg ikke hadde noen betydning...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...