Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 sove i vogna si på trappa til barnehagen når jeg leverer den største? Har to barn, og største er i barnehage. Jeg og minsten følger dit om morgenen, og så lar jeg minsten sove utenfor vinduet mens jeg leverer. Han sover godt og våkner sjelden mens jeg er inne med største. Men de siste dagene har jeg tenkt litt på om andre foreldre synes det er uansvarlig å la vogna stå der på utsiden? Må legge til at inngangsdøra er på baksiden av barnehagen, slik at ikke hvem som helst går forbi, bare andre foreldre. Sjekker dessuten alltid vogna fra vinduet når jeg har skiftet innetøy på største, og går videre inn for å levere. Er nok inne 5-10min. Vil gjerne ha deres synspunkter!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Nei jeg synes ikke det er uansvarlig, men det virker som du er veldig usikker på hva andre måtte mene og synes? Uansett hvordan du gjør ting og tang, vil det alltid være noen som mener det motsatte av deg.
pandabjørn Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 nei jeg synes ikke det.......tror jeg kommer til å gjøre det senere når jeg skal hente Sander i bhg.....det må da være trygt å la en barnevogn stå utenfor døra mens vi er inne å henter barn! og jeg pleier å være lengere inne enn 5-10 min...men det er nå som det er vinter og de har masse klær på seg...blir nok anderledes til sommern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå