Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ikke jeg altså. Men fy faen. Stakkar. Han visste at han mest sansynlig kom til å få restskatt. Men hadde kalkulert med toppen 30 tusen. Er det mulig sier jeg bare! Den sviiiir!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, den svir verre enn dryppert!

Skrevet

Hrmmmmffff. jeg sliter ennå med mine 116000 fra i fjor:-(

Skrevet

Er det sant Yppert? Jeg fikk nemlig en skikkelig høvling i år, og jeg lurer egentlig på om det er mulig å få i stand en nedbetalingsordning på skattegjeld, sånn på en ordentlig måte, uten at man blir svartelistet hos Statens Innkrevn. str. og får Namsmannen på døra og sånt......??

Skrevet

Ikke meningen å strø salt i sårene her altså, men hvordan er det mulig å få så mye i baksmell?

Har dere ikke kontroll på inntekt og skattetrekk i det hele tatt?

Skrevet

veldig enkelt!! Han dreit i å betale skatt..

Skrevet

Joda.. er så klart mulig det!! Kontroll er det værre med. Forskuddskatt er et aber, når man forventer ca. inntekt i løpet av året! Problemet mitt var at de 3 siste månedene oversteg brutalt mye av det jeg forventet selv og som regnskapsansvarlig ikke hadde kalkulert med. I panikken så ble det gjort en del innkjøp som jeg kun hadde mulighet til å fraskrive 28% hvor resten ble ført som inntekt. Når summen etter fastlønn fra arbeidsgiver + egen næring ble liknet sammen, så ble dessverre restskatten deretter!! Etter at jeg måtte krype til kemneren, sitte der med krokodilletårer, true med selvmord og at jeg måtte selge ett par unger for å få unna restskatten, så ble det avtalt nedbetaling på samme måte som året før:-) Dritt for å si det mildt, men jeg koser meg bra med alle svartpengene!!! lønner seg ikke å være ærlig har jeg erfart..blir jo pokker meg skattet i hjel samtidig som jeg betaler ned på restskatt fra 2006:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...