Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 tar dere babyen opp av sengen for å rape om natta? hvis jeg gjor det blir mini lys våken og klar som ett egg for å stå opp klokken halv fem om morran... det er ikke jeg klar for!!! lot henne ligge på pute slik at hun kom litt høyere opp inatt når jeg matet henne og tok henne ikke opp for å rape og da sovnet hun med en gang. er dette dumt?kan hun bli kvalt av sitt eget gulp?
Histepist Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 jeg gjør det samme som deg, min blir oxo lys våken hvis han skal rape... men han vil jo nesten aldri rape uansett, prumper mye da!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 he he.. masse promping her i gården også) hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Har hele tiden uansett natta,og viss han sovnet ,har jeg fått ut rapen.Sovner igjen,sover bedre da!!Hadde det mørkt på rommet ,med litt lys ifra gangen.Snakket ikke,holdt han opp til meg,og lente meg bakover og hoppet litt forsiktig.Noen ganger tok det tid.Ble overasket,noen ganger tenkte jeg,nå årker jeg ikke mer,plutselig kom den svære rapen,og noen ganger mange.Så sovnet han igjen.Får dem ikke rape,våkner dem lett,får vondt i magen.Luft.Anbefales sterkt:) Med den første gutten gjorde jeg ikke det.Hadde mye vondt,skriketokter på kvelden,natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå