Kjærlighet <3 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Lite å gjøre på jobb i dag, så tiden har nesten stått stille.. Men nå har skyene trekt seg tilbake og det er STRÅLENDE SOL UTE og om 20 minutter sier jeg meg ferdig for dagen og tar helg!! :-) GOD HELG ALLE SAMMEN!!! :-D
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hvor i landet holder du til da? Her i Oslo er det grått og trist.. Her har tiden også stått stille, enda så mye det er å gjøre.. Blir sååå godt med helg altså!
Kjærlighet <3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg bor i Bodø:-) Laangt fra Oslo, hehe...Har svigerfamilien der da og dem ringer bestandig når dem har fint vær for å snakke om hvor dårlig det er her nord...Tror det blir min tur til å ringe dem i dag:-)
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 hehe ja det bør du gjøre! Ikke sjans at sola titter frem her idag hvertfall
lucky3 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hadde tlf møte i dag med bla noen fra Bodø som også skrøt av været der oppe i dag - det er dere vel unt - det var jo så deilig i oslo i går, og det regner iallefall ikke i dag, og nå kommer våren og sommeren og mye godt i vente - bl.a baby i magen. Og jeg skal ikke bare ha helg om 40 minutter, men et års fri fra jobben, går ut i permisjon i dag - surrealistisk, men fantastisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå