☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 syns ikke dere også at Kevin er heeeeelt på tryne ?? måten han snakker til folk på?? han virker som han tror han er såå mye bedre enn alle andre.. jeg blir kvalm av han jeg..
Poteto Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 han er en bedreviter haha.. like rikke han eg heller, men pen å se på
Rekecabaret Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 gjelder ikke det hele familien a? får helt creeps av Lucy jeg...
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 njo kanskje..er blitt så vant til å se på dem,men han Kevin er jo heeeelt idiot..
Rekecabaret Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Camden familien er jo høy-moralens øverste vokter, du skal lete lenge etter en mer pretensiøs tv-serie!
Neverstill Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 elsker 7th heaven men den siste episoden i serien er super teit. sett den?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Helt enig med deg Kine. Blir helt dårlig av Kevin, han er jo såååååå teit...
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 jaa har sett den...IRRITERENDE...men ikke mer irriterende enKevin
*Minnie Mus* Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Synes hele serien er teit jeg. Typisk familieunderholdning for en amerikansk religiøs familie he he... (og nei, tar ikke alle under samme kam, bare nesten)
Neverstill Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 han kan være så teit han vil, hehe.. han er iallefall suuuuper kjekk. skjønner ikke hva han skal med enda mer irriterende lucy. likte best ruthy jeg- før hun reiste til scottland og ble en sånn "i-have-been-to-scotland-and-therfor-i-know-better" jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå