Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg skulle på IKEA med et par venninner, og vi skulle treffes ved IKEA-bussen halv to. Jeg hadde Iris hos meg, og hun har hatt litt rar døgnrytme i det siste, hatt vanskeligheter for å sovne. Så hun sov ikke særlig mye i natt, og var våkna tidlig, og sovna ikke igjen på en del timer. Så jeg var jo kjempetrøtt, og skulle bare hvile øynene mens hun var i babygymmen kl 12...så våkner jeg av at telefonen ringer, og da var den 13:30, og det var hun ene venninna som lurte på hvor jeg var! Jeg måtte bare stirre på klokka en stund for å tro det...skjønner ikke at Iris ikke bråka noe særlig på halvannen time. Antar at hun sovna hun også, men hun var våken da jeg våkna, og var i kjempehumør. Så det blei ingen IKEA-tur på meg i dag, men skal treffe dem etter at jeg har levert Iris til pappa'n sin, så jeg får i det minste truffet dem i dag!:-)
Alba44 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hehe, ja det kan være fort gjort. Bra du får truffet dem i dag da )
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 sånn skjer! har hatt ansatte som har forsovet seg til jobb kl ett og jeg... som ikke har småbarn, men var ung og sprek...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Hehe...husker en i klassen på barneskolen kom til siste time i ett-tida, og læreren spurte hvor han hadde vært...jo, han hadde forsovet seg! Jeg kan godt sove til ettermiddagen jeg også, men ikke med barn i huset...våkner jo av hver eneste lyd, så Iris må jo ha vært usedvanlig stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå