iznogood Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er kanskje ikke flust i Bergensere her. Men, BT (lokalavisen: Bergens Tidende) har liggende en avstemming over ildsjeler i Bergen. Og der er det en dame som jeg gjerne vil sanke litt stemmer til. Hun heter Ingrid Bjordal Dalheim og er nominert under 'Sport og Idrett' (Om noen orker å se på videoen også - så ser dere ettervert min mellomste lille tass som er den aller minste/yngste av alle medlemmene) Kan dere hjelpe meg og heie litt på den damen? (For å få stemme så må man stemme på en nominert i hver kategori - men det er bare å velge by random, de er alle verdige vinnere :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 ...du skulle jo nesten hatt medalje du også! :-)
iznogood Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 det var da snilt av deg! lang flere mener at jeg skulle hatt dask på lanken for å sende 3 åringen på karatetrening :-)
iznogood Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg tenkte også at jeg la ved link - men det ble med tanken, gitt :-) her er den http://www.bt.no/ildsjel/index.php hilsen gammel og senil
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Helledussen så skjønn han lille er da! Og så utrolig stilig at han går på karate!!!! Det er nå stemt fra denne kanten på en flott ildsjel som står på for ungene i nærmiljøet, sånne er gull verdt!!!
iznogood Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk :-) Det var kjempesnilt av deg! Han lille skulle bare være med broren sin og se på en gang - men han syntes det var så artig at han fikk hylt seg til å være med han også. Veldig artig at han faktisk får lov av karatedamen - som er en veldig flott dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå