Gå til innhold

Var dette galt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde møte i midt i Trondheim tidligere i dag, noe jobbdritt!! Minstemann på 6 var selvfølgelig blitt syk... irritterende nok det!! Men problemet mitt var at ikke en forbandet sjel var hjemme i min jakt på barnepass!! Aldri før har jeg vært mer glad for at IKEA faktisk har barnepass for kunder, så jeg tok med snørrungen, fikk en paracet, fikk en lapp og gratis barnepass var sikret den neste timen!! Noen vil kalle meg kynisk, men jeg vil bare si at jeg var desperat:-) Gutten like blid og barnepasserne på IKEA var like blid som da jeg leverte drittungen:-) Dette var bare et nyttig tips til desperate og trengende foreldre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor kaller du han drittunge?

levere en syk unge på ikea?

Skrevet

Du har forvilla deg inn på feil side nå!

Skrevet

Du e rvel kjent for å yppe deg litt her inne så jeg betviler hele historien din og ønsker deg god helg:)

Skrevet

Hihi...ave!

Skrevet

Det var vel snørrunge (fordi han var syk), og ikke drittunge.

Skrevet

heyyyyyy... jeg prøvde faktisk å være hyggelig her, men dere ulver kaster dere over meg som om jeg var et lite uskyldig lam!!! Det er faktisk sant:-)

Skrevet

Logisk brist - du spørr om dette var galt av deg, og konkluderer med at hele greien er et nyttig tips.

Dersom du lurer på om det var galt av deg å komme med et nyttig tips - så var det neppe det.

:-)

Skrevet

Jeg er jo både hyggelig (latter) og tilbedende (Ave!), og det burde vel være bra nok på en fredag. Forøvrig genialt å ha ungen på IKEA.

*ønsker meg fortsatt IKEA hit til gokk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...