Gå til innhold

frieri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å fri til min kjære i løpet av våren/tidlig sommer..

Skal ha vår første tidlig på høsten.

Forslag til hvordan gjøre dette max romantisk og spesielt? Tar i mot alt av ideer :)

Det er ikke "feil" at jeg som jente frir?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde jo utnyttet skuddårsdagen da:) er jo det som er vår dag å fri på:) pytt sann.... syns det er artig at jenter og kan fri jeg. hvor romantisk er kjæresten da? bare pass på å ikke ta han sånn på senga med romantikk at han får hetta.... jeg syns et frieri i telt eller snøhytte med kakao i koppen er perfekt. eller innesnødd i en hytte på fjellet....

Skrevet

Syns det er vanskelig å skal si hva som er romantisk, menn er så forskjellige, noen litt bløtere enn andre;) Men vil du ikke heller at han skal fri? Min type ville i hvertfall følt at jeg tok i fra han noe hvis jeg hadde gjort det, men det er der folk er så forskjellige, så hvis din mann ikke er sånn syns jeg det bare er fint at du tar intitivet til å gjøre noe i stedet for å bare vente!! Dra på en romantisk weekend, eller kansje prøve å gjennoppleve noe som er veldig romantisk i fra sånn som dere møttes eller noe? Du finner nok på noe lurt:)

Skrevet

vent til babyen kommer.Design en body der der står: vil du gifte deg med mammaen min

Ellså kan du putte bodyen på en bamse hvis ikke du klarer å vente :-)

Jeg var den som fridde her i huset. Ikke romantisk i det hele tatt.

Jeg sa i okt 05: Når skal vi gifte oss da? Så svarte han: Til sommern vel:-) Trodde først han kødda, men neida vi ble gift sommeren etter vi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...