Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 NYTT 14:12 4.04.2008 leverte inn simo duo vogna mi for over 3 uker siden pga skyggen er blitt slitt i kantene og fargen på vogna er falmet kun etter 6 mnd.de skulle sende den inn til simo.i går ringte jeg og hørte hvordan de låg ann i prosessen og vet dere de har ikke sendt den inn enda,plutselig en gjeng med dårlige unnskyldninger om bytte av leverandør osv...plutselig sko de ha kvitertingen noe som vi spurte om når vi leverte den,men da sa de at di ikke trengte den. så hvis de trengte kviteringen for åsende den inn,kunne di ikke ha ringt meg på disse 3 ukene da? og hvis de har problemer med transporten kunne di ikke ringt og gitt beskjed til meg om det da? ikke en beklagelse på dette har jeg heller fått.jeg valgte ikke stor god duo vogn for å sitte med en liten lånevogn lenge denne tiden av året..kjenner at jeg er så sint,er det feil av meg?? hadde jeg fått et unnskyld,en tlf tidligere hvordan det låg an,de kunne bedt meg ha vognen min lenger pga de ikke fikk sendt den så kunne jeg komt inn med den dagen før den skulle sendes....i dag var den heller ikke sendt og hvis den ikke er sendt imorgen reiser jeg rett ut å tar vogna mi tilbake og sier klart i fra at her har dere mistet en kunde kun pga service...de burde kontaktet meg!!!!!!!! samboer er enig med meg,men litt mer forståelsefull,jeg hører hysterisk ut nå det vet jeg,men jeg mener at i den bransjen å di holde kunden orientert om varen,en vogn betyr mye når du har en liten baby..tenk tilbake når dere skulle kjøpe vogn hvor mye tid vi la i det....jeg vil ha vogna mi tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå