M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Dere som hadde det, hvor tidlig begynte det? Hadde dere flere tidlige symptomer?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Trodde jeg skulle få mensen hele tiden pga mensmurringer. Da den aldri kom, testet jeg positivt. Kjente litt før ikm også, men mest rundt tiden mensen skulle kommet (vet ikke akkurat hvor lange sykluser jeg har, jeg ble gravid rett etter jeg tok ut spiralen). Denne gangen var jeg litt kvalm veldig tidlig, men det gikk litt i perioder. Litt mer anpusten, kanskje, humørsvingninger og andre tegn som kan være enten mensen i anmarsj eller graviditet.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 et par dager etter egglødning ble jeg svimmel når jeg dusjet i varmt vann, fikk daglig hodepine, lett kvalme og masse menssmerter, og sannelig, da jeg testet var jeg gravid :-.) bare 3+3 da, men fortsatt like gravid :-)) Så ja man kan kjenne symptomene så tidlig :-)) Lykke til! håper du er gravid!!
Miss Dynamite Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 jeg hadde mens smerter (skikkeli sterke også) i hele to uker før ikm.... så, som sunnybeach sier, man kan kjenne det tidlig..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk for svar og lykkeønskninger:-) Jeg er 8dpo i dag, og har skikkelige mensmurringer i underlivet. Smertene minner om dem jeg har rett før mensen kommer, og som jeg også har når jeg blør som verst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå