~mamma~ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Gikk det bra? Jeg hadde en blødning for et par uker siden. Det kom en del om morgenen da jeg våknet. Senere på dagen kom det litt rosa utflod, og dagen etter var den brun. Ca. en uke senere kom det litt mer brun utflod. Skal til legen i neste uke, så jeg lever i uvisshet om jeg fortsatt er gravid eller om jeg har mistet... Hvis jeg er gravid, er jeg i 10.uke nå. Føler meg trøtt og småkvalm, men kan symptomene henge i en stund etter en sa? Hva tror dere?
Mamsen87 :) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei! Jeg har ikke hatt blødning denne gangen. Enda.. Men sist hadde jeg endel av de. Jeg blødde 3 dager i strekk, mye! Var nesten sikker på at jeg hadde mista, var i uke 7 da. Jeg ringte inn til sykehuset og fikk komme inn til ultralyd. Men hjerte til den lille slo som bare det! Nå har jeg en frisk og god gutt på 1år.. Ganske vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet. Håper det går bra for deg! Lykke til!!
gullegget Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg blødde litt fra uke 8 til 11. Var på ul å sjekket og alt så bra ut. Fikk beskjed om at så lenge jeg blødde uten smerter var det ikke farlig. Er nå 28 uker:)
Mops7 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg har ikke hatt blødninger denne gangen, men hadde slike blødninger i de første fem svangerskapene mine. Hos noen i uke 6-10 og hos noen etter uke tolv. Hadde ikke vondt, bare litt blod av forskjellig type som du beskriver. Har gått helt fint da, og jeg har fått fem friske og flotte barn:) (egentlig seks, men hadde ikke blødninger med den forrige heller:)) Jeg tror alt er vel, og at det går fint jeg. Lykke til skal du i allefall ha:)
To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 JEg blødde litt i uke 11 og var hysterisk. Fikk UL på sykehuset med en gang for å sjekk og der stod alt bare bra til. Har termin om få dager jeg =)
Nætte;mortil2 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Begynte å blø litt i uke 5, var på tidlig UL i uke 6 og uke 9 for dette. Kom innimellom, litt nå og da.. Skiftet mellom å være lyst og brunt.. Da jeg var 12 uker på vei var jeg overbevist om at jeg hadde gått gjennom en MA, men hadde heldigvis første kontroll hos legen da, han lyttet og vi fant hjertelyden! Først da skjønte jeg at dette kom til å gå bra.. Hadde sett hjertet slå på UL begge ganger, men gikk ikke opp for meg før likevel. Var hele tiden småkvalm og sliten og trøtt..Som regel når man mister så blør man mye, en MA er jo litt annerledes.. Kjekt at du har kontroll snart da!
*Super*Mamman* Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Hei. Jeg begynte å blø masse i uke 13. Først kom det gammelt blod, så masse ferskt. Var mye mer enn en menstruasjionsblødning. var heeelt sikker på at jeg mistet, gikk jo ikke ann å blø så mye hvis alt var ok lissom, men på UL var alt bare i skjønneste orden med den lille. De fant ikke ut hvorfor jeg blødde da.. Fortsatte å blø masse i noen dager, så fortsatte det med småblødninger i 2-3 uker...
1, 2, 3!!! Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde blødning når jeg var 5, 6 og 9 uker på vei. Var inn på sjekk med innvendig ul de første to gangene, første gang så vi ingenting. Uken etter så vi ei "reke" med et bankende hjerte! =) Blødningen i uke 9, gjorde jeg ikke noe med. Var til første kontroll 3 uker etter. På ordinær ul fikk vi vite at morkaka lå kant-i-kant med åpningen, og at dette nok var grunnen til blødningene tidlig i svangerskapet. I dag er jeg 32+2 på vei, og morkaka har flyttet seg godt opp! =)
kari beate2 Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Hei. Jeg blødde i uke 7,9,10. blødde bare litt når jeg tørket meg etter do besøk. jeg var til lege i uke 11-12. fikk da ultralyd,men hadde mistet.De så ett stort å fint foster sa de,men desverre ikke noe hjerte som slo. mistet i uke 8+noen dager. måtte ha utskraping! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå