Gå til innhold

Noen med svangerskapspenger/ sykemeldt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dere med en jobb som er skadelig for fosteret eller evt er sykemeldte inntil fødsel?

Hva gjør dere om dagene???? JEg kjeder meg SÅÅÅ! Har ingen barn fra før og alle vennene mine r jo på jobb..

Når står dere opp? Og hva fyller dere dagen med?

Tar meg selv i å sove altfor lenge om morgenen og ser litt for mye på dr phil og oprah for tiden...MEn til gjengjeld blir det lite av det når bebien er født da:-) Er 10 uker på vei og kvalm i tillegg så trening er heller ikke aktuelt riktig enda.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svangerskapspenger.Har hatt det siden jeg var 9 uker på vei=/ Skal være helt enig med deg om at det blir meeeeget lange dager..Har 2 barn fra før av,så jeg har da litt å henge fingrene i,men......Ligger for det meste,har bekkenløsning med STORE gangvansker!!Er så fuckings lei alt sammen!!Ikke kan man dra på bytur,ikke være med venner på cafebesøk eller noe...Alt,absulutt alt må planlegges!!!Åhhhh....skulle ønske at jeg stx var fødeklar=)

Skrevet

har begynt å male, også har jeg begynt å lese bøker. i dag baker jeg boller og steller i huset :) synes ikke d er noe vanskelig å få dagene til å gå. ser veldig lite tv, men blir litt mye bim og internett :/

skal bare nyyyte denne tiden hjemme, slik at jeg er så opplagt jeg kan bli når babyen kommer. trenger nok mye energi i tiden etter fødsel...

men jeg har også flere venninner som har mammaperm, så blir endel kafebesøk også.

når jeg står opp varierer veldig. jeg sliter litt med å sove om nettene, og i dag ble jeg nødt å stå opp kl 7 (var lys våken). men sovna på sofaen mellom 9.30 og 11 :) står som regel opp senest 10.

Skrevet

nyt at du slipper å krangle med Nav ihvertfall...jeg har en farlig jobb, men er sykemeldt pga bekkenløsning med gangvansker. så uansett om jeg ikke hadde vært sykemeldt skulle jeg vært over på svangerskapspenger. MEN IKKE NOE ER GODT NOK FOR NAV!!!

Skrevet

Jeg er sykemeldt fram til fødsel. Først pga BL. Og nå har jeg kynnere som kommer tettere enn hagl... I hvert fall m en gang jeg går mer enn 6 rolige skritt, går opp trappa for fort osv osv. Innmari kjedlig. Og i tillegg er vi spente på om får gå til termin denne gangen. Forrige kom i uke 31+5, alt gikk bra. Men jeg foretrekker nok å gå så langt mot termin som mulig.

Nå har jeg hatt en periode der hvor jeg sover litt ekstra på morgenen. Deilig! Leser litt i bøker, sitter på BIM, skriver mail osv osv. Hvis formen er ok, tømmer og fyller både oppvaskmaskina og vaskemaskina.

Ser i frysern etter hva vi skal ha til middag. Har lyst til å tømme den skikkelig før sommern. For da blir den fylt opp igjen av all slags bær.

Skrevet

Er sykemeldt pga ufattelige bekkensmerter. Dagen går med på BIM treff og å klare å unngå for mye smerter samtidig som jeg prøver å få gjort et bittelite slag husarbeid. Står opp når jr står opp,mellom seks og syv, og må hvile mellom hver minste ting. Så jeg har dessverre lite konstruktivt å komme med her..

Skrevet

jeg går på svangerskapspenger. Har gjort det i ti uker nå, og det er veeeldig kjedelig ja. Men men gjør jo alt for bebisen. Har jo hatt noe og gjøre da. Har kranglet med nav i to mnd nå. Men ser til å ordne seg det og.

HI: jeg og føler det blir litt mye tv og mye soving. Får passe på nå, for når babyen kommer blir det andre vaner :-)

Skrevet

Jeg går på svangerskapspenger, gjort det i 2 mnd nå.. Før det var jeg mye sykmeldt ( er sykepleier, jobber natt på en tung avd)..

Tror jeg i perioder skal bli riv ruskende gal av å bare gå hjemme... Er heeelt pyton.. KOmmer meg jo ingen steder heller pga sterke bekkensmerter.. Føles nesten som om jeg sitter i fengsel...

Er ikke så mye å finne på da.. leser litt, surfer på nette, spiller nintendo DS... Sover MASSE!!!! Og spiser godterier:)

Nei, gleder meg til ungen er ute! Og dette gjør jeg ALDRI igjen!! 3 er NOK!!! Hehe...

Skrevet

Er sykemeldt pga bl, har vært det siden jan, og jeg gjør det jeg orker, litt om gangen. Har snart ryddet i alle skap, vasket opp alt babytøy etter storebror, besøker naboen som er hjemme med en liten. Noen dager ligger jeg rett ut og har kjempevondt og andre dager er det ganske bra.

Gå turer, lese bøker, bake, håndarbeid, listen er uendelig og du må finne ut hva du klarer å gjøre prøv det frem i forhold til kvalmen.

Skrevet

Er sykemeldt.. Vært d siden nyttår pga BL,da var jeg ca 20uker,er nå i uke33.. Blitt enda dårligere i bekkenet enn eg va,

så nå går eg på krykker.

Kjeder mg veldi jeg og...

Kan ikke vaske huset,ikke gå turer (bare bittelitt),

Det blir vasking av klær, tv-titting t 1000 (særlig Home And Away)

internett; mammanett,BIM,msn. Lager litt kort (hobby)

Så har jeg akkurat blitt moster (tante) så d e jo veldi kjekt,er litt hos di.

Min mormor å morfar har flytta ned hit fra Trøndelag,så d blir litt besøk der...

Prøver å trene Pilates på mandagene å gravid trening på torsdagene..

Mn eg treng og forslag t ke eg kan gjør.

Har jo ikje såå mye peng at en kan shoppe hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...