Gå til innhold

JEG ER SÅ SLITEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker barnet mitt , men avotil blir jeg så sliten .Ikke ta meg bokstavelig her jeg mener bare at jeg synes at fedrene skal være med å ta litt ansvar for barnet .HALLO fedre våkn opp å ta ansvar!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jo, jeg velger å ta deg bokstavelig, for det synes jeg du og skal gjøre - du har LOV å bli sliten av å ha barn, og du har også lov å si det, og du har også lov å ønske at det ikke er ditt ansvar etthundreprosent av tida. Hvis du ikke kan regne med faren, er det noen andre som kan hjelpe deg med litt avlasting? Venner, evt som bytting av tjenester, familie, andre?

Skrevet

Ja ,men familien bor på andre sia av jordkloden og kommer på besøk 3 ganger i året!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg tar ansvar og det er slitsomt som faen

du får spørre faren som dere skal bytte roller en dag eller tre, så får han kjenne hvordan det er.

lykke til

Skrevet

Forstår ikke spørsmålet en gang jeg:-)

Skrevet

Her er en til som blir utrolig sliten av barn.... Føler noen ganger at guttungen bare suger all energien ut av meg. Spesielt når han "motarbeider" meg. Hvor gammelt er barnet ditt da? Jeg syntes det var mest slitsomt i begynnelsen. Etterhvert som han går rundt selv, og kan leke litt for seg selv, har ting blitt lettere. (Men det skal vel komme perioder hvor jeg savner at han var liten også... )

Kanskje du må være tydeligere overfor mannen din. Her i huset skjer ingenting på eget initiativ fra hans side ihvertfall. Også gjelder det å rose masse når de gjør noe positivt. Omtrent som å oppdra et barn, he he : ) Er jeg sur og masete, fører det bare til at vi går rundt å surmuler begge to...

Skrevet

Du må forlange at pappan tar ansvar da.

Mannen min gjorde fint lite han fordi han slapp jo unna med det. Klart han ikke står opp om morran hvis han ikke må, og annet.

Men vet du når jeg satt meg ned med han og sa fra at nå er jeg så sliten at du er nødt til å gjøre mer, plus at du faktisk må bli en person med større del i livet til barnet ditt så har han snudd om.

Han tar barnet om morran flere morgener en meg og legger seg heller nedpå litt når jeg står opp om han er trøtt. (han jobber på kvelds skift.)

Han tar like stor del av bleieskift og leker masse med barnet vårt. Er jeg sliten kan han gå tur med henne eller ta henne med til lekeplassen en stund så jeg får sovet litt. (jeg er ekstra sliten om dagen grunnet graviditet)

Når han har fridager fra jobb er det han som tar kveldstellet.

Pass på at du faktisk sier fra om hvor sliten du er, pass på at du ber om hjelp fra han når du trenger det, og pass på at du ikke kritiserer måten pappan gjør ting på hvis den ikke er helt lik din. (så lenge det ikke er direkte farlig for barnet da.)

Skrevet

fedre, våkn opp??

Det er vel bare din og noen få andre som ikke tar ansvar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...