Gå til innhold

Har dere sikkerhetslenker på ytterdørene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, leste om dette i Drammens Tidene. Jenta skulle ut og lete etter pusen sin. Skremmende! Sikkerhetslås er nok lurt!

Skrevet

niks, men vi skal få det. Bor på bygda, så trenger det ikke sånn sett, men jeg har en gutt som låser opp og åpner døra, og det kan bli skummelt ja... Jeg og sambo har snakka om det lenge, men har ikke fått kjøpt enda..

Skrevet

Nei, men vi har krok øverts på døra så unga ikke kommer seg ut.Jeg vet at en voksen lett kan vippe den av fra utsiden så det funker jo ikke som en sikkerthetslenke, men unga kommer seg hvertfall ingen vei=)

Skrevet

Nei, men det skal jeg ihvertfall få nå etter å ha lest om det der..

Skrevet

Vi har stor shafer som sover på dørmatten. Hun sier i fra om noen klatrer over henne, ja. Og følger nok etter en liten tass ut om noen faktisk skulle klare å forsere henne.

Skrevet

Vi bor langt pokker ute på landet, tror ikke jeg vet om NOEN her som har sikkerhetslenker på døra... men vi har tung ytterdør (vanskelig å åpne), og smekklås. Så det skal godt gjøres at jentene greier å komme seg ut på egen hånd ja.

Skrevet

jupp det har vi=) fikk det etter at snuppa var på vei ut tidlig en morgen!! heldigvis hørte jeg henne da hun låste opp ytterdøra....

Skrevet

Vi HADDE det, helt til den trøtte mannen min skulle på jobb en morgen, glemte at den var på og røska vekk hele greia i det han skulle åpne døra. Får da være måte på til brutalitet:p

Skrevet

Nope

Døren er aldri låst heller ;0)

Hehe! Bor nærmest i Kardemomme By, ingen som låser, hverken natt eller dag!

Skrevet

Har en krok øverst så ikke eldste skal rusle seg en tur på egenhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...