Gå til innhold

Kan dere krysse fingerene for mammaen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har blitt dårlig,har vært plaga med magen en stund.Men nekta å gå til lege.Da hun endelig kom seg til lege var ikke prøvene særlig bra.Men den dusten av en lege hun går til.Har verdens beste tid,ikke sende på sykehuset, ikke ta videre prøver.Men veeeeeeeente å se..

I går ble vi rasende etter at legen hadde tatt ENDOSKOPI på henne på lege kontoret, ingen sykepleier eller noen ting.Er det lov?? Siden mannen min jobber på sykehuset snakket han med en kamerat og mamma fikk akutt time idag kl 10.Til alle mulige prøver.

De har funnet noen cyster og skal ta prøver gjennom bukhulen nå.

Jeg er nerve vrak.

For 2 år siden døde pappa av bukspytt kjertel kreft.

Legen han gikk til er samme mamma bruker,jada veit hun burde byttet, men det nekta hun...

Iallefall sa legen at det ikke var noe galt og nekta pappa videre undersøkelser... Men mannen min fikk pappa inn akutt på sykehuset da også.Det enda med verdens verste beskjed.

Nå sitter vi her igjen....

Snakket litt med mamma i sted og hun var deppa og trist.

Nå må dere krysse alt dere har for mammen min,for at det er noe lett fiks bart.

Kjenner at psykisk er jeg IKKE klar til enda en kreft diagnose nå....

Vi har ikke fortalt dette til folk, men nå måtte jeg bare fortelle det til noen,det ble dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ord blir veldig fattig! Vil bare gi deg en stor *klem* og fortelle at jeg krysser fingre bigtime!

Skrevet

Sender over masse trøst og mange klemmer til deg og dere nå.

Krysser fingre for at det er noe helt enkelt uskyldig noe.

...men den legen burde noen gjøre noe med. Nytter ikke at han er koselig og viser omsorg hvis han faktisk ikke gjør noe med syke mennesker.

Lykke lykke til!

Skrevet

Uffameg - dette hørtes ikke noe kjekt ut, og med den historien til pappaen din skjønner jeg godt at dere engster dere nå. Den verste tiden er jo ventetiden frem til man får svar på hva som er galt, da tenker man seg jo alltid det verste.

Endoskopi alene på legekontoret - om det er ulovlig eller ikke vet jeg ikke. Endoskopi er enten gastroskopi; det vet jeg at kan gjøres på legekontor, men jeg har aldri hørt at det gjøres uten assistanse av spl., mens den andre varianten som er coloscopi gjøres på sykehus(dagavdeling).

Jeg skal krysse fingrene for at det som feiler moren din er noe som kan behandles, og som hun blir frisk av!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

c",)

Skrevet

Uff, dette er ikke artig! Kjære deg!

Jeg håper på det beste, og sender alt jeg har av gode tanker til deg nå, og til mamman din!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

klem fra

Skrevet

Dette var trist lesing...

Lov og lov vet jeg ikke, men ihvertfall så pleier våre leger å ha med seg personell for å ha sitt på det rette. Hvis du skjønner - at ingen i ettertid kan komme å fortelle noe annet.

Måtte dette ende godt!! Stå på kravene og forlang!

klemklem

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for deg og håper dere nå har fått en positiv beskjed. Sender også tusen trøsteklemmer til deg.

Skrevet

Sender deg 1000 trøstende klemmer og håper at det er noe som ikke skremmer så mye som det du tenker på.........har ikke noe problem med å forstå at det skremmer, etter det du har vært gjennom med faren din!!!

Klem klem klem klem

Skrevet

Huff da:=/ Krysser fingrene og ønsker lykke til!

Skrevet

krysser alt jeg eier og har for at det går bra med mammaen din.

Lykke til med alle prøvene, og håper svarene er av det beste slaget.

Klem klem

Skrevet

Uff og uff....

Jeg skjønner veldig godt at du er nervevrak nå.

Med den historien du bærer med fra før....

Tenk at det har gått 2 år siden allerede.... Tida går så fort! Men vi ser jo det på småttissene våre at tida går ja...

Jeg krysser armer og bein for dere nå!

DETTE SKAL GÅ BRA SKAL DU SE!!!!

Klemmer og gode tanker sendes med ilpost til deg i kveld....

Tenker på dere

Klem fra

Skrevet

Huff da.

Prøv å tenk positivt. Cyster er ikke alltid ensbetydende med kreft.

Vi mennesker har en tendens til å tenke det værste, hvertfall når det gjelder sykdom.

Krysser fingrene for mamman din, deg og familien.

Skrevet

Sender dere alle gode tanker og håper dette går bra!!!!

Skrevet

Håper det går bra med mammaen din,og at svarene dere får er beroligende.

Tenker på deg og krysser fingre.

God klem

Skrevet

Jeg er med og krysser fingre og tær for mammaen din. Ikke noe morsomt når man får en sånn behandling av legen. Viktig at man har en lege som er flink til å fange opp signaler tidlig og sender en videre til riktig behandling. Synd det skal være slik at man må følge opp så mye selv, det er jo bare de ressurssterke og de som har familie rundt seg som passer på, som faktisk kan bli syke i dag.

Skrevet

Oi da, idefix!! Får håpe på positive svar!!

Mange XXXXXXXX og klemmer til deg og mammaen din!!!

Skrevet

Tusen hjertelig takk alle sammen for alle de varme tankene.

Her venter vi enda, får svar i løpet av uken.Hun har noen cyster i magen og buken full av vann ,men vi veit ikke hvorfor.

Jeg prøver å være positiv, men kjenner at jeg er redd..Skulle ønske at tiden hadde gått litt raskere.

Skrevet

Ja, krysser fingre og håper på fine prøver!

Skrevet

Håper svarene blir bedre enn dere kanskje tror og fortsetter å krysse alt jeg har!

Skrevet

Stakker dere, ikke noe godt å gå sånn å ikke vite, og tro det verste.

Ikke rart at det er tøft, med den bagasjen dere har fra før. Går ikke an å si at man ikke skal ta sorgene på forskudd når man har opplevd noe sånt.

Jeg krysser alt jeg har og sender trøsteklemmer til deg og mamman din.

Skrevet

Heisann, håper at det blir positive beskjedar dokke får mht prøvene! Husk at det ikkje treng å vere det verste, sjølv om det er lett å tenke slik. Eg er sjølv midt oppe i samme situasjon med mi mor, ho har hatt kreft i fire år og har no desverre akkurat fått nye dårlige nyheiter fra samme sjukehus. Vi håper likevel på at ho skal kunne bli bedre med cg. Husk på at om du/dokke får ei trist beskjed ang evt sjukdom so kan det likevel ende bra. Viktig å halde motet litt oppe sjølv om det desverre gikk feil veg med din far. Kanskje er det `berre` cyster?

Uansett so veit eg at du har nokre veldi spennande dagar no, kryssar fingrane for at ho får gode resultat av alle prøver...og vil sei lykke til! Klem...

Skrevet

Uff =o( Det var da noe til bekymringer dere skal ha!

Skal tenke ekstra mye på deg og dine, og be for mora di. Håper virkelig det er "kurerbart" det hun måtte ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...