simba>>>3gutter Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ble skyldig nesten 7000kr i skatt enda jeg hade trekt ekstra, blir rar jeg. Har vært inne og endre skattekortet og satt opp skattetrekken enda mere. Det verste av alt er at nå går går litt av bonusen og set gubben får igjen til å dekke opp min baksmell i steden for å bruke endel på å pusse opp gangen nede og ny madrass i senga. Det er jo ikke v erdens høyeste sum, men sure penger når en har trekt ekstra for å ikke få baksmell.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ville ha regna over det på nytt og sjekka jeg, mamma fikk baksmell her et år og fikk noen til og regne over det for hun og det viste seg til at hun skulle ha igjen penger og ikke betale..
vimsan Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har heldigvis ikke fått baksmell. Aldri fått igjen mindre enn 10 000. Har ikke fått selvangivelsen ennå, men drømte i natt at jeg fikk 295,- i baksmell:-p Det er surt når man hele tiden prøver å regulere og dtyre og ordne og allikevel få denne baksmellen. Man skulle tro at likningskontoret satte skatteprosent etter hvordan likningen blir siden de vet du får baksmell bør jo egentlig prosenten øke.. Skriv på en haug av fradrag (så mye du kan)
simba>>>3gutter Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Har regnet over flere ganger og kommer på samme dumme sum hver gang. Skal også ta meg en tur til svigerfar som er revisor og få han til å se over engang til for å se om jeg har oversett noe. Å er så sur:(
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ja gjør som hu over her sier, skriv på alt du kan av fradrag, tror faktisk du kan skrive fradrag for kjøp av bilstol barnevogn o.l også, var samboeren til ei vennine av meg som satt og regna på det sist år som mente det gikk, jeg skal ikke si sikkert men les deg frem og prøv og finn ut for da kan du hvertfall få litt fratrekk..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg og fikk baksmell til tross for at jeg har trekt ekstra hver mnd.... sure penger ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå