Trollmora Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 er en rasende kjekk kar på 5 år. Nå har han sittet på mitt kontor mens vi hadde en times møte i naborommet. Han har vært med på lunsjmøte og vært så superstille at alle lo ta han slurpet juice med sugerør ) Nå skravler han hull i hodet på meg, så de viktigste dokumentene får vente til over helga. Vi har søkt på Coloring book på nettet og funnet masse fine tegninger som man fint kan fargelegget med et sett overheadtusjer. Å være på jobb kan jammen være slitsomt )
Kjukka Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hehe... så herlig! Ja, nå fortjener dere helg begge to
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Flinke lille kontorassistent!!! Jeg husker at det var spennende å få være med på jobb, han har det sikkert helt toppen! gi han en litt hard klem fra meg uten at han vet det :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Hihihi, slurping gjør stemningen avslappet og lattermild! Klart det er stas å være med på jobb:-) Husker jeg var med både mamma og pappa når jeg var liten pike, og det mest spennende var når jeg fikk titte gjennom speilet på veggen, som egentlig var et vindu og de på andre siden ikke så meg:-) Og det å bli tatt "fangebilder" av var spennende. Og besøk i fengselet med pappa som var politi........hmmmm...........takk for at du fikk meg til å mimre over min barndom.....fine minner. Og idag har du gitt din sønn fine minner som han kan mimre over om 1000 år:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå