doffine Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg skal steke kylling filèt, ha ostesaus og bacon terninger. Skal jg ha pasta skruer eller ris til dette??
☆lieela Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Siden du skal ha ostesaus, bør du bruke pasta i stedet for ris...synes jeg da
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Pasta, helt klart! Men kanskje heller taglieatelle? Sånn flat pasta. Det ser veldig bra ut sammen med kylling hvertfall!
doffine Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Da blir det pasta.. Har skruer og spaghetti, så det blir skruer. Salat har jg ikke. Og jg har en arm i gips, og klarer ikke å ta på meg bh alene, så butikken er uaktuell;))
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 hehe, måtte le når jeg leste det om bhen:-) masse lykke til med middagen:-) å god bedring:-)
doffine Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Du er ikke den eneste som ler;-)) Er litt av et syn når sambo hjelper til med å sette den på. Han er flinkere til å ta den av enn på;-) Blir så digg å gjøre noe igjen for sambo nå. Har hatt gips i 8 uker og har enda 4 uker igjen.... Han satt tre timer på gangen å ventet mens jg ble operert, tar hundene hele tiden, vasker og styrer. Og nå har venninna mi hundene så han får slappe av. Dette blir moro å kunne gi han en suuuper middag;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå