silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 ble såååå glad da jeg henta posten,gikk å venta på selvangivelsen (den kom sef ikke) men fikk en anna god nyhet at minstemann hadde fått plass i samme barnehage som eldstejenta,så nå er tusen tonn borte fra skuldrene,så for meg hektisk morgen med kjøring til to barnehager før jobb og henting etter jobb, håper det går bra for dere andre oxo,man vet jo aldri med politikerene nå til dags
peanut:) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Gratulere så masse til dere!!:-) Vi fikk også plass i dag:D På førstevalget så vi er veeeldig fornøyde!!:)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 takker,grattis til dere også,førstevalget her og,men seffers pga av storesøster søskenprioritet...
~\/ero~ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 gratulerer:) Skjønner følelsen din. vi fikk svar på mandag, og lillegutt fikk også plass på førstevalget. Utrolig hvor lettet og glad jeg ble.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Hvor er det dere allerede har fått beskjed om barnehageplass? Bor i Oslo, kan vi også forvente svar snart?
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 bor i krsand...fristen for å levere søknaden var 1.mars her og de fleste fikk svar denne uka her nede av de jeg kjenner ihvertfall
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Heldig dere som faar vite saa tidlig. Her i Oslo maa vi nok vente til juni ;-( Derimot FIKK jeg selvangivelsen i posten, og fikk igjen en pen slump med penger... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå