Gå til innhold

Jepp, da var hun gått NED i vekt...:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo vært mye styr med vekten til Milla - har vært på kontroller med henne ca hver 14. dag - hun har jo alltid gått opp da, om enn sakte( bortsett fra da hun hadde omganssyken), men i går på kontroll hadde hun gått ned 40g fra sist kontroll for halvannen uke siden. Nå er hun 6555g og 66cm, hun er 8 mnd og en uke gammel. Hun har ikke verdens beste apetitt, men likevel - hun spiser jo ikke SÅ lite heller da. Hun får tre måltider med fast føde - men det varierer veldig hvor mye hun spiser.

Hs ble litt stressa og bestilte legetime til oss på mandag. Jeg var til legen selv i dag og snakket med ham om det, og han mente det kanskje kunne være B12- eller B-vitamin mangel...så jeg fikk med meg et prøveskjema som jeg kunne ta med meg på Barneklinikken for å få tatt prøver av henne. Slik mangel kunne føre til dårlig nattesøvn også sa han, og det har hun jo absolutt...;o/ Håper det er greit å "fikse" hvis det skulle være noe slikt da.

Hun er jo kvikk og rask ellers da, ikke syk på noen måte - ser ikke spesielt tynn ut heller. Er ikke sen i utviklingen på noen som helst måte, så det er vel et bra tegn? Kanskje hun bare har høy forbrenning eler noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke det ene så er det det andre :-) Vi mødre skal alltid ha ett eller annet å uroe oss over, enten vekt eller søvn eller motorisk utvikling.

Det er jo positivt at jenta di er kvikk og rask og du som kjenner henne synes hun har det bra. Hun legger nok på seg etter hvert. Så bra at dere får oppfølging av helsepersonell.

Lykke til!

Skrevet

Heisann.Så lenge hun er frisk og rask synes ikke jeg det er noen grunn til å kave. Jenten min på 2 var akkurat like lett som din på samme alder men hun er nå en 2 åring på 13 kg. PS Kjempefine bilder av ungene dine på profilen og nydelig brudekjole ;-)

Skrevet

He, he - takk Hildemor:o) Ja, satser på at alt er bra - men man blir jo så lett bekymret for disse små;o/

Skrevet

Huff da, ikke særlig dette, gutten min flatet ut ei stund og ble bekymret for det. Fikk råd om å spise enda mer, enda vi var oppe i fire måltider om dagen. Så jeg viderefører det rådet til deg jeg, jeg synes tre måltider på åtte månedersbaby er alt for lite, i allefall hvis hun er småspist sånn generelt. Skjønner jo at du gir pupp også da, men likevel er tre måltider veldig lite på en lang dag. Prøv det?

Skrevet

Styrer også noe fryktelig for tiden. Blir jo så redd. Min har ikke gått ned men lagt dorlig på seg . Så kjedelig...skal på hs på mandag , da er det 6 dager siden sist, Håper det kommer seg da. Min er bare 4,5 mnd

Skrevet

Gått ned ja, så dumt da Rutletutt...men satser på at d er ingenting farlig som gjør d, og at hun snart tar seg opp igjen :)

Hun er jo bare verdens herligste, den lille prinsessen din!

Takk for onsdag forresten, utrolig koselig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...