Linda-Kristin=) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 fikk svar på barnehageplass i går og Alvin har fått plass i en familiebarnehage. Barnehagen har plass til 4 barn,dette visste vi ikke før vi søkte.synes det høres så lite ut med bare 3 barn å være sammen med i barnehagen, blir jo nesten som dagmamma jo? :/ noen som har barn i familiebarnehage som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi hadde snuppa i familiebarnehage det første året. Blir absolutt ikke det samme som dagmamma da de har en pedagogisk plan og må ha ukeplaner etc som vanlige barnehager har. Det postitive med små grupper er at alle blir sett, får mere oppmerksomhet i løpet av en dag. Jeg kommer nok til å velge familiebarnehage framfor en vanlig kommunal om jeg får valget.
Linda-Kristin=) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 så bra å høre, fordi jeg ville jo absolutt ikke ha han hos dagmamma... syntes bare det hørtes ut som det ble så få barn... men de har vel opplegg, leker etc. slik som andre barnehager? er helt grønn på dette jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ja de har opplegg som en vanlig barnehage. De skal ha en årsplan/ukeplaner etc. Kanskje de har en nettside du kan se på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå