spent86Mod:) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 er så glad akkuratt nå:)Vært på kontroll og sett barnet og hjertet som slo:)Jippi!!!!Er 11+4 i dag:)Så hopper snart over i andre trimester og håper att allt går bra nå Måtte bare slenge inn noen glade ord:)
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Å så spennende:) Gleder meg til å høre hjertet slå for første gang. Synes det hele blir litt mer virkelig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå