Vesle mor Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det mulig å gå ned ca 4kg på 2uker med å telle kcal og trening(jogge/sykle)?
mamman til snupp Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ja, det går an hvis du virkelig går inn for det, men det anbefales ikke å gå ned mer enn 1 kg pr uke da. Jeg har gått ned 2kg nå denne uka her, da har jeg brukt allevo suppene.
Fire småtroll Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har gått ned tre kilo på to uker uten å anstrenge meg så masse så det burde være mulig.. Litt mer enn anbefalt for varig mektnedgang, men er det bare for disse to ukene skulle det ikke være noe problem. Meldt meg inn på vektklubben.no (gratis på sidene til Grete Rhode), der registrerer du alt du spiser og trener. Jeg har spist ca 16-1800 kalorier i døgnet og brukt ca 6-800 kalorier på trening.
Vesle mor Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Har telt kacl og ligger på ca 1600 +/- hver eneste dag.. Og kuttet ut poteter.. Spiser masse grønnsaker til middagen... Tenkte kanskje å kutte ut yoghurten og spise noen grønnsaker istede..
mamman til snupp Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg har ikke fått trent noe denne uka, men har gått en tur hver dag.
Vesle mor Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Åssen smaker den suppen? Er det den ifra apoteket?
mamman til snupp Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Ja den kjøpes på apoteket. Den er merkelignok ganske god. Men man blir jo ikke veldig mett, så jeg har jukset litt med ei brødskive eller to i tilegg da. Klarer heller ikke å gå på den kuren to uker på rad. Men for meg er det enklere å gjøre det sånn at jeg tar 5 dager med den kuren en gang iblant, fremfor å telle kalorier hele tiden - det orker jeg ikke.
mamman til snupp Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 synes den suppa som heter noe med potet er best, og thai suppa er ok. Og den shaken med bringebær og banan er god
Fire småtroll Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Jeg har trent hver dag. Men ikke sånn heseblesen tening da, mer på mosjonsnivå.. Er i permisjon så jeg har god til til å gå tur f.eks. har gått i ganske raskt tempo så jeg blir svett og anpusten minst en timer hver dag, i tillegg til rockeringen min da ;-) Spiser knekkebrød isteden for brød, men ellers helt normal mat. Kun en posjon middag og bare frukt om kvelden.
Den drygaste Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 jeg prøvde allevo milkshake kuren og den smakte hy og helvete.. så jeg holder meg til gamlemetoden det går sakte men det er sunt
mamman til snupp Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 den drygaste, prøvde du den med sjokolade eller bringebær og banan? Jeg synes faktisk den med bringebær og banan er god...hvis man får ut alle klumper. Men sjokoladen er jeg enig med deg i - selv om jeg vanligvis foretrekker sjokolade når det gjelder alt.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Nå har jeg meldt meg inn på grete roede sin vektklubb. Takk for tips =)Veldig deilig at den er gratis! Så får vi se om det hjelper når jeg ser det svart på hvitt hva jeg putter i meg.. =)
Vesle mor Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 Jeg er litt sånn at jeg faktisk må kunne spise litt mat og tygge litt.. Orker ikke supper og milkshake i en uke.. men greit som erstatning av og til...
Den drygaste Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 det var den sjokoladeshaken jeg kjøpte. det smakte så utrolig kunstig og langt ifra sjokolade. jeg klarte å tvinge nedpå et halvt glass så gikk resten i vasken.usj blir kvalm bare av å tenke på den!
mamman til snupp Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Nei det er ikke akkurat noe skjokoladesmak på den nei!! Ble litt skuffa, for jeg prøvde den med bringebær og banan først, og syntes den var god, så da regna jeg med at begge skulle være det..men den gang ei.
Den drygaste Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 hmmm... kanskje jeg skal prøve den med bringebær da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå