Lille L Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Fant en 3roms lelighet på 80kvm mindt på Grunerløkka.. 2min fra parken der hvor snuppa skal begynne.. Og det beste av alt er at husleia er på 7500,- Ohh jeg håper virkelig leligheten er fin og at jeg får den.. Nå må det begynne og gå min vei snart for det har vært for mye motgang:P Kryss fingerne for meg jenter;D
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Krysser fingrene! det var jo utrolig billig da!
Lille L Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Ja jeg vet.. Det er derfor jeg må dra og se;P
mamma til lille lu:) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 WOW 7500 for 80 kvm på løkka?? Blir nesten mistenksom når d er så billig jeg... Bor selv på løkka og betaler endel mer for 65 kvm. Men håper du er heldig og at leiligheten er bra:) Masse lykke til;)
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Lykke til, håper den er bra og at den blir deres :-)
Lille L Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Jah jeg vet.. Fikk sjokk selv:O Jeg bor nå på 30kvm noen som er ALT for lite og jeg betaler 5000 og det er også på grunerløkka.. Snakket med han mannen og han hørtes grei ut.. Så da får jeg se da:P
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Masse lykke til:):) Skal krysse fingrene for deg:0) Du må skrive her i kveld når du har vært på visning da? Så vi er oppdatert:)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå