Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme med mitt toalett og mitt hjem:) min familie og mitt!!!!

Da jeg var hos jm på onsdag syns hun at jeg trengte en skjekk på føden. Og de ville legge meg inn like så godt. Så da ble baby og mor grundig sjekket. Det går bedre med pusten, selv om det ikke er helt 100%... Skal fortsette med antibiotika noen dager til, men dette kan visst sitte godt i.

Det var med tungt mammahjerte å si hadet til lille bablegull som var på sykebesøk. Med tårer i øynene og snørr i nesen.... Så nå gleder jeg meg til de kommer hjem - skal bare kose å klemme å lukte å nyte de som jeg har aller aller mest kjær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å.. så godt du får komme hjem på perm :)

Og at det går bittelitt bedre med deg. Bra jordmor tok det på alvor synes jeg,og at du og lille baby ble sjekket skikkelig opp.

Ha en flott helg,kos deg masse sammen med dine kjære :)))

Skrevet

Godt at du er i trygge hender, selv om det er borte fra lille bablegull! Fint at du får permisjon og kan være litt hjemme og.

Kos deg i heimen og bli frisk :o)

Klæm fra

Skrevet

Ja kunne ikke hatt bedre jordmor:) Hun er godt erfaren og menneskelig og støttende:)

God helg til dere også!!!

Skrevet

Jeg skjønner godt åat å skilles fra bablis er vanskelig, men jeg er veldig glad for at du blir tatt hånd om nå i innspurten! God bedring, og kos deg på perm!!!

god klem fra

Skrevet

Så flott at de tar det på alvor og tar godt hånd om deg og den lille der inne:-)

Og deilig med perm.....hjemme best osv......snus og klem så mye du orker!!!

Kose dere sammen nå siste tiden før en ny liten kropp tar all oppmerksomhet:-)

Fortsatt god bedring!!!

Skrevet

God bedring!

Det blir så bra til slutt atte!!

Skrevet

Skjønner at det er slitsomt å være borte fra hjemme, og at det er usigelig deilig å være hjemme på perm.

Nyt samværet med familien så mye du kan.

jeg synes det er godt å lese at du blir ivaretatt på sykehuset. ikke lenge til enda et familiemedlem gjør sin entre. Det er absolutt en fordel at mammaen er i tipp topp form til det!

Fortsatt god bedring og lykke til videre.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...