Gå til innhold

noen som har stor fare for blodpropp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har flydd, og det har gått bra med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om du egentlig vil ha svar fra meg, men jeg har Leiden V, og dermed økt fare for blodpropp. Jeg fant ut at jeg har dette da jeg tok en flyreise og fosteret døde som en følge av den.

Kanskje jeg kan svare deg om du har noen spørsmål om dette. Jeg forstår ikke helt hva du spør om egentlig.

Skrevet

jeg har lite av et stoff som heter anti tromicin (eller sånn)

Har derfor økt fare for å få blod propp. Så vet jeg jo at det er økt risiko for gravide å fly nettopp pga blodpropp.

Hvor langt var du på vei da du fløy og mista?

Skrevet

anti trombocin skulle de stå

Skrevet

Jeg var i uke ni, og hadde sett liv på UL noen dager før det skjedde. Flyreisen varte bare i tre timer, men det var tydeligvis nok til at det dannet seg en blodpropp i morkaka. Det er bra det ikke skjedde senere, i hvertfall.

Skrevet

har også flydd i uke åtte og mista. Er i uke 25 når vi evt skal fly, så tenker kanskje om det klarer seg bedre når det er så stort.

Før høre med legen., Blir heller hjemme enn å risikere at noe skal skje med den lille

Skrevet

Tar du ikke noe for å kompenserer for den økte faren for blodpropp? Jeg tar heparininjeksjoner tillegg til en babyaspirin hver dag for å fortynne blodet. Kanskje du kan spørre legen din om det er ok om du tar en babyaspirin om du likevel velger å fly? I tillegg burde du drikke masse væske, men det vet du sikkert.

Jeg håper det går bra med oss begge denne gangen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...