tonji-mi Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 hei, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt babycall i tre deler? en for å ha ved sengen, en til meg og en for å va ved barnet, i vognen eller noe sånt, trådløs. . jeg vet det finnes, men er ikke sikker på hvor jeg kan få kjøpt det. ikke så alt for dyrt, det er en som er kåret til best i test til rundt 600 kroner.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 i tre deler?? vi har bare en i to. trådløse.
Barbafin Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vi har også bare to deler.. Hvorfor trenger du tre? Og med trådløs, mener du da batteridrevet? Det er vår, iallefall, og jeg har aldri følt at jeg trengte flere deler.. Vår er Phillips, forresten.
Linda-Kristin=) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 har sett en på reflex og jeg tror det var tre deler... vi har superNova babycall og er kjempefornøyd med den! men den er i to deler da...
Kjukka Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hva skal du med 3 deler da? Vi har bare to, som går på oppladbare batterier, og er bare å ta den ene delen fra senga hennes, og putte den i vogna når hun skal sove i den ute på terrassen. Har Avent sin vi, kosta 1000 spenn. Fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå