Gå til innhold

Dere Griner Alt For Mye. ALT FOR MYE.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutt å syt over livet. Slutt å hakk på andre. Begynn å bry deg om ditt eget liv før du hakker på andre. Jeg er ikke sånn sur og negativ, jeg er alltid blid og gla :-) Folk må få lov å si sine egne meninger her inne, uten at dere omtrent skjeller dem ut, for det er noe annet enn deres syn på saker og ting. Vær som meg, bare gla, hahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck off ditt nek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu;-)

Skrevet

Her er det igjen. Jei sier min mening også jeg blir angrepet. Liker du ikke at jeg sier hva jeg mener. OK, greit for meg. Jeg bare smiler jeg. Hver dag som går. :-) :-)

Skrevet

Jepp! Du kan velge mellom 2 innstillinger vettu:

1: smil til verden og verden smiler tilbake

eller

2: smil til verden så skal du se hvor vomdt i kjeften du får.

Forresten, litt hyklersk er du vel der du sitter og påstår at "de andre" her inne griner altfor mye, legger seg opp i andres saker og hakker på andre. For hva gjorde nettopp du da? Et klageinnlegg i mine øyne, ikke en oppfordring til å smile. Hmm, kan jo hende jeg er for negativt innstilt da :)

Uansett, ha en super helg!! *smiiiiiiil*

Skrevet

At noen alltid er blide og glade er det største sludderet jeg har hørt. Du er nok bare et nek som lar deg overkjøre av alle uten styrke til å sette grenser for deg selv. Tipper du ender opp som gammal og bitter.

Jeg er blid og glad, sur og sint, medgjørlig og kranglete, positiv og negativ, slem og snill. Føles veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...