litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. april 2008 #27 Skrevet 4. april 2008 Cider, øl eller div drinker. Av og til drikker jeg vin, men det er ikke noen favoritt. Brunt brennevin drikker jeg aldri, det får gubben ha i fred.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 4. april 2008 #28 Skrevet 4. april 2008 Øl...blir brisen i løpet av den første halvliteren, og så blir jeg full etter 2 stk! Liker også Hot'n'sweet, men det er jo fordi jeg elsker tyrkisk pepper. Og deler venninnegjengen en flaske vin, så kan jeg godt ta et glass.
86frøken & lille krapyl Skrevet 4. april 2008 #29 Skrevet 4. april 2008 Bacardi Razz er hvit rom med smak av bringebær. Godt å drikke blandet med sprite
*Minnie Mus* Skrevet 4. april 2008 #30 Skrevet 4. april 2008 Det aller beste jeg vet (er ikke noe øl eller vin menneske) er 1: Strawberry da..... så husker jeg ikke hvordan resten skrives:-) 2 Bacardi Razz med sprite... nam nam... kjempefrisk og god smak 3: En eller annen drink med fruktsmak... Long Island Ice Tea er alltid godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå