Gå til innhold

trenger man å kjøpe ammepute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de er igrunn ganske kostbare de solide

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke noen god ammepute sist. Og ser på bilder fra den gang at jeg sitter ganske lutet i ryggen. Tenkte jeg skulle investere i en ammepute denne gangen. Men holder sikkert meg en god stor vanlig pute også. Jeg skal uansett passe på ryggen min denne gangen.. :)

Skrevet

Jeg hadde forige gang en billig slaskete og den var det ikke noe hjelp i. Skal investere i en bedre denne gangen. Ammingen blir mer behagelig når du kan slappe av i armer og rygg når man ammer. Og jeg er helt svimeslått om natta, klarer nesten ikke å holde meg våken under amming, og med ordentlig ammepute så trenger jeg ikke vere redd for å miste han. ;)

Skrevet

Det kjem an på om du har ein god ammeplass med støtte til armen eller ikkje. Eg har ein gangske god stol, som fungerer godt med berre ei sofapute ekstra, så eg kjem ikkje til å kjøpe amme-pute. Trur uansett at du kan sjå an behovet før du evt kjøper.

Skrevet

Signerer denne. Se an behovet først.

Jeg klarte meg fint med et godt armlen og ei vanlig pute med førstemann

Syntes også det var greit å venne seg til gode ammestillinger uten den puta, da den er litt diger å dra med seg når man skal ut...

Skrevet

Jeg hadde en billig og dårlig ammepute sist gang, skal ha en bedre en nå, men venter med å kjøpe til han kommer ut og at vi får til å amme. De er ganske dyre å kjøpe hvis de ikke blir brukt.

Tenkte jeg skulle "smiske" litt med svigermor eller mamma og få en av de til å til å kjøpe den. Mens vi er på sykehuset.

Skrevet

Ååå, jeg skal kjøpe ammepute! De er bare kjempedeilige, lånte på sykehuset sist. Her i byen er de ikke dyre, fra 229 kr og oppover. De virka stødige og gode.

Hmm, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt en før, 4. gangen vi får baby nå!

God helg alle ventende mammaer!

Skrevet

hadde å en dårlig slapp en sist.... tror jrg ser det litt an denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...