skilt Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg hater lukta av kaffe idag. Så,der va det ute =)
KariMari Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Og her sitter jeg med små-abstinenser fordi jeg ikke har fått NOE kaffe idag! Vi er tomme og jeg kan ikke gå og handle med det syke barnet mitt..............Får vente til mannen kommer fra jobb, men det er leeeeenge til. Tenker jeg iler over til første nabo som kommer hjem fra jobb idag;-))
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vedder en tier på at du enten er gravid eller fyllesyk!
skilt Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Ja, nok en av delene hehe =) Dere kan velge!! Liker jo egentli kaffe, men idag, blææh!
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Er du fyllesyk vil dagen idag være jævlig, men kaffetørsten bil nok være på plass i morgen. Er du gravid derimot, er det bare å stålsette seg på mange slike dager der magen vrenger seg ved lukta av alle favorittene dine. F.eks taco, kaffe osv, som vanligvis lukter GODT! Tror du er gravdi jeg, det er iallefall mye mer koslig
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 gravdi eller gravid, jaja, samme ulla (hersens PC!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå