Lille L Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Må skrive en mail til Victoria Seacrets pga jeg ikke har fått en pakke fra dem.. Snakket med posten i dag og fikk beskjed av dem at jeg måtte spøre om registrerings nr på pakken.. Noen som vet hvordan man skriver registrerings nr på engelsk? Hehe, jah jeg vet.. Engelskskriving er ikke min sterke siden:P Men takk for hjelpen:)
Lille L Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Okeee.. Takk.. Skrev det første jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå