Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 huff, jeg blir bare så sliten av det...Vi har guttene til mannen min halve tida. De er veldig skjønne, og det går egentlig veldig bra. Det som sliter meg er den gjerrige mora...Hun tyner oss for hvert minste øre hun mener hun har lagt ut for,. og skal ha igjen. Hver gang det er andre veien, finner hun opp noen gamle saker, og mener hun ikke skylder oss ei krone! Det er bare så slitsomt. Man kan faktisk heller snakke til en vegg. Dessuten er det hun som bestemmer alt guttene skal være med på og få penger til, så bare gir hun oss beskjed om å betale. huff og huff...hadde vært lite konflikter uten dette... mannen min vet jo akkurat hvor kort man kommer med henne, så han har liksom bare gitt opp for mange år siden...
vimsan Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Trist at det skal bli sånn... Som biomor har jeg aldri bedt om ei krone fra far. Ikke engang bidrag. Han betaler når barnet er hos han og jeg når det er hos meg. Turer, fritidsakiviteter ol betaler jeg. Antakelig mest for å unngå dette maset om penger, for penger er jo alltid et tema i de fleste hjem. Jeg har ikke verdens beste økonomi, men å lage bråk ut av kroner og øre i et hvert tilfelle ser jeg kan bli et evig problem. Da biter jeg heller i det sure eplet og betaler selv. Jeg forstår ikke de biomødre som skal dele på alt. Skal man dele på alt må man nesten ta med kalkulator hit og dit og frem og tilbake. Det må da jaggu bli slitsomt!? Hvis jeg bestemmer at barnet skal gå på fotball er dette noe jeg velger og da skal vel ikke far "lide" for mitt valg? En vrang biomor med kalkulator er ikke lette saker. Og det er vel sjelden mulig å bli enig med de? Hva man skal gjøre aner jeg ikke, blir nok en evig karusell om man sier i mot, men i og med at dere har barna halve tiden, må dere få være med å bestemme hva som er ok å være med på? Hun kan jo ikke uten videre bestemme hva dere skal betale om det ikke er nødvendigheter eller enighet om at det skal deles FØR hun tar valget? Jeg hadde ikke betalt før dette var klart avtalt, jeg..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 ja, i går gikk hun og kjøpte en sykkel til den ene for 4000 kroner, som hun uten videre krever oss for halvparten... så får jeg bare beskjed om å være gjerrig, når jeg reagerer overfor mannen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå