Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg skal bestille på nett. Men vet ikke hvordan jeg skal gjøre... Kan noen hjelpe meg.?? På noen kort de selger med bilde står det takk! under bilde. Eller bør jeg velge et det ikke står noe på. og skrive takk for.... selv..? fikk alt fra sokker til penger til smykke... hvem skriver jeg at det er fra.? babyen eller foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi skrev: Takk for gaven da jeg kom til verden! Hilsen "barnets navn" Mest fordi det ikke gikk an å skrive flere setninger (bestilte på fotoknudsen) Men det er jo barnet som får gaven, og de som får kortet skjønner jo det er en hilsen fra oss også! Såånn valgte iallefall vi å gjøre det
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vi kommer til å skrive hilsenen på for hånd, og å takke for det vi har fått for de forskjellige. Synes det er mye mer personlig og viser mer takknemmelighet enn om man bare sier takk og ikke engang viser at man husker hva man har fått... Har ikke bestemt oss for hvem vi skal skrive at det er fra, men jeg tror kanskje det blir både babyen og oss foreldre.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 det skulle jeg også ha gjort, men prioriterer å bruke tid sammen med barnet mitt nå og heller sender ut ferdig produserte takkekort, selv om jeg er maks takknemlig for det vi har fått.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi skrev (ferdig opptrykte, kjempefine): Tusen takk for den fine gaven vi fikk da Petter kom til verden. Kari & Per (fiktive navn da.. hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå