Gå til innhold

svetter for ingenting jeg :-( (samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

I går satt jeg og ventet på å komme inn til legen. Hadde en singlet og tynn, tynn kortermet topp over, men ble gjennomvåt. BARE av å sitte!!!!!

I dag har jeg støvsug 5kvm og er gjennombløt igjen... Er så utrivelig synes jeg. Og siden jeg alt har hatt det slik i ca 1 mnd så blir det vel ikke bedre vil jeg tro... Er 29+2 i dag så har jo lenge igjen enda!

Noen som har noen tips? Vanskelig å få gjort noe med kanskje siden jeg alt har redusert mengden klær på kroppen til det minimume, hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en slik periode sist jeg også, var grusomt, jeg satt i singlet og tynn bukse med vindu åpent og stor svetta og sambo satt med ullpledd og var kjempe kald :-P

Men gikk over, jeg kjøpte noe på helsekosten som kan minne om en deo (ligner litt på en krystal) som jeg brukte og den hindra hvertfall at jeg fikk store svetteringer under armene når jeg var ute...

Skrevet

hihi vi var på biltur her om dagen in til larvik , tar ca 30 min fra huset å inn dit. da vi kom fram å jeg skulle gå ut av bilen hadde jeg svetta igjennom toppen på ryggen/under armene å buksa! (lårene) vi hadde ikke på setevarmene , men hadde jo litt varme på i bilen , men har da aldri svetta sånn av vanlig biltur med vanlig varm bil... hahaha gikk ikke inn på butikken jeg da..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

denne krystallen tror jeg at jeg må se etter...

Men svetter jo alle plasser hvor det blir hud mot hud for å si det slik... ikke så veldig koselig, men, men...

Skrevet

He he, dette høres kjent ut! Jeg sto senest for en time siden og lurte på hva pokker som skjedde med meg, etter en liten omgang på ellipsemaskin skulle jeg i dusjen, og svetten rant fra hårrøttene til tærne....så ille har det aldri vært før! Blir selvsagt alltid litt svett av trening, men her snakker vi om strie strømmer med svette - til og med på baksiden av knærne...fascinerende, men utrolig irriterende for det var like ille etter jeg var ferdig å dusje. Så måtte jaggu dusje en gang til! *puh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...