Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 I går satt jeg og ventet på å komme inn til legen. Hadde en singlet og tynn, tynn kortermet topp over, men ble gjennomvåt. BARE av å sitte!!!!! I dag har jeg støvsug 5kvm og er gjennombløt igjen... Er så utrivelig synes jeg. Og siden jeg alt har hatt det slik i ca 1 mnd så blir det vel ikke bedre vil jeg tro... Er 29+2 i dag så har jo lenge igjen enda! Noen som har noen tips? Vanskelig å få gjort noe med kanskje siden jeg alt har redusert mengden klær på kroppen til det minimume, hmmm...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg og! Hver natt blir jeg gjennomvåt av svette, har begynt å få konstante svetteringer under armene, kjenner jeg blir svettere på føttene - osv. osv. Har aldri ellers vært særlig plaget med svette, så dette plager meg litt - men det er helt normalt å svette mer når man er gravid. Vi får trøste oss med at det går over...
Modesty Blaise Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Velkommen i klubben. Har aldri i hele mitt liv hatt svetteproblem men nå svetter jeg for ingenting. Vi har justert ned innetemp i huset her for at jeg skal overleve. Det har gått lite ved i vinter for å si det sånn.... Det er vel sikkert en forsmak på overgangsalderen som vi skal igjennom senere? .... :-)
Ville Vera Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Har det samme. Begynnte helt siden uke 25 egentlig, og ble bare verre og verre. Må skifte genser 2-3 ganger om dagen faktisk, spesielt hvis jeg skal bort.. Er i uke 37 nå, og ikke så lenge igjen Har ikke noe spesielt tips, men vanlig deo funker ikke på meg. Prøv Stop 24 krem. Påfør etter dusj på kvelden, og så har den hatt hele natten og trukket inn på. Eneste som funker her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå