Gå til innhold

babyen min "drar seg av" puppen...hva betyr d

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ca 3 mnd..siste tiden har han begynt å dra seg av puppen liksom...flere ganger etter hverandre... men d virker som han er sulten...

er d fordi han er ukonsentrert? ikke så sulten likevel...eller er d pga at kommer lite melk ut?? noen som har opplevd lignende?litt slitsomt å gi han mat da...blir jo sårt til slutt... så jeg har begynt å ta han av, og heller vente litt..men vet ikke helt hva d er/hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Lille snuppa mi gjør akkurat det samme. Dvs hun "hopper" litt rundt på puppen innimellom. Jeg har funnet ut at det er fordi det er lite melk/ikke kommer mer melk ut fra puppen. Jeg prøvde nemlig å pumpe ut melk rett etter at hun holdt på sånn, siden det gjør vondt som du sier. Da kom det ikke noe melk ut i det hele tatt, så derfor antar jeg at det er derfor hun holder på sånn. Har prøvd å pumpe litt melk oftere de siste dagene for å øke mengden melk og det har hjulpet. Har også kjøpt mme som jeg kan gi henne om kvelden hvis hun fortsatt virker sulten.

Skrevet

Jenta mi på 3 mnd gjør akkurat det samme. Hun blir litt irritert når melken ikke kommer fort nok eller at det rett og slett er tomt. Og så begynner hun plutselig å sprelle, da er det som regel en rap som må ut før vi kan fortsette.

Hun blir som regel mett når hun får av begge brystene, men jeg har måtte jobbe litt for å øke produksjonen. Pumper meg en time etter amming, og drikker noen kopper med amme-te pr dag. Funker som fasen:)

Skrevet

Det gjorde gutten vår også. Tror det var fordi han hadde trøske, og var sår i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...