ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hadde palner om badeland i dag, men til morgenen i dag var lilemor litt snørrete og nøs litt.. Dumt å dra da? (si nei!... neida)
Sivalur Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi gikk på babysvømming med småen selv om han var litt snufsete.. da var han jo mye mindre da og ammet fortsatt. Har lyst å dra på badeland selv nå i helgen, så håper det ikke blir snufsing på noen av oss! Liker ikke å bade når jeg selv snufser, så tror kanskje jeg ville latt det være.. men du må jo se an allmenntilstanden også.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Nei, ikke i det hele tatt mener jeg:) Var på badeland for litt siden med en snufsete og hostende unge. Ble ikke noe dårligere:o)) Er så varmt og godt der inne:o) Dra og kos dere:o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Å- takk Akkuart det svaret jeg ville ha :-D hehe... Skal jo selvsagt se an formen, når jeg henter henne i bhg etterpå, men er det ikke værre så åker vi :-D Skal nemlig ta igjen for det fortapte: var på høyfjellshotell i påska i 4 dager der det var basseng. Hadde jo gleda oss vilt til å bade med snuppa. Men da var hun yk med 40 i feber hele ferien, så det ble ingen bading
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå