Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 mammalaria og aurora spådde rett..d er en gutt inni her..selv har jeg hatt en veldig sterk jentefølelse..så jeg må si sjokket var stor for meg i dag..men d er nok fordi med fprstemann som er gutt så hadde jeg en dramatisk fødsel,jeg fikk depr etterpp,åhan gråt en del å hadde vondt i magen,å sov ikke så bra om nettene..han var og mye syk..men med jenta mi,så var alt stikk motsatt..å alt var bare fryd og gammen..kanskje jeg sammenligner?å i underbevissteheten min ville jeg ha jente for d gikk så bra når jeg fikk hu? kjempe dårlig sammvitighet for disse følelsene jeg har nå..men d går vel over:) kan dere se noe ang denne fødslen?og om hvordan denne gutten blir?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei.Du trenger ikke og bekymrer deg.Føler at du sammenligner mye,og det er jo lov.Men føler ikke noe negativt her så du skal se at du får en flott fødsele og baresel tid med gutten din.Husk ingen barn og fødeseler er likense.
Mamalari Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 blir nok kos med en gutt til.. Forstår følelsene dine, er ikke så lett og venne seg til tanken,når man har forventet noe annet. Men det går seg til skal du se. Denne fødselen vil nok bli lettere enn med den forrige gutten din. Får opp at fødselen vil vare i 6 t. Bekymringene dine rundt fødselen kommer opp her. Får liksom opp et bilde av deg som sitter våken i sengen din om natten og tenker mye rundt dette. Tror disse bekymringen vil bli tydligere nærmere fødselen. Føler du liksom forventer det værste på en måte. Tror fødselen vil gå lettere enn forventet, men at du vil bli veldig sliten. Ser ut som denne gutten vil bli en mellomting mellom sønnen og datteren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå