Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Det er nesten 7 uker siden mitt ks og det svir så innamri når jeg tisser- det har det gjort hele tiden. Tenkte det var naturlig i begynnelsen, men nå begynner det å plage meg litt. Synes også tissestrålen har blitt større hvis dere skjønner... Litt ekkelt, sorry! Kan kateteret ha ødelagt noe i urinrøret eller noe??? Skal snart på 6 ukers kontroll, så skal høre da, lurer bare på om det er noen andre som har opplevd noe lignende...
It's all about me Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har du fått testet for urinveisinfeksjon da? Selv hadde jeg sviing i mange uker etter mitt ks, men ingen fortalte meg at det var pga kateteret. Ingen test for UVI slo ut, men fikk alikevel flere medisiner for det. Fikk til og med UL av undelivet og nyrene for å sjekke om det var noe galt. Men tilslutt ga jeg opp og slo meg til ro med sviingen, og da gikk det omsider over gitt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hei, Er 17 dager siden mitt snitt og jeg sleit med heftige smerter etter kateteret i akkurat 14 dager. Kjenner fremdeles at det har vært noe der,men ikke vondt nå.. Var nesten umulig å "få ut" tisset for meg, gjorde helt vanvittig vondt, særlig de siste dråpene. Grua meg skikkelig tilå gå på do ;( Trodde jeg hadde fått uvi, så dro til legen med en urinprøve. Men den viste ingenting som helst. Så legen mente at det var "mekanisk slitasje" etter kateteret det var snakk om. Vet ikke om det er noen trøst, men det går nok over etterhvert....
Dotten Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Det er visst veldig vanlig å få UVI når man har hatt kateter. Jeg hadde også dette, men null problemer i ettertid heldigvis! Få sjekket deg hos legen du God bedring!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 5 uker siden mitt snitt nå og kjenner fremdeles litt smerter etter kateteret når jeg tisser. Utrolig plagsomt. Trodde jeg hadde fått uvi men urinprøven viste ingen utslag. Så da er det vel bare å vente på at det går over av seg selv... For meg var forresten smertene etter kateteret helt j...... de første to ukene, mye værre enn selve ks såret. Litt rart at man ikke får noe info om dette før ks synes jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå