Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 I know the feeling.. Her har ringen ligget på hylla ei stund pga vann i kroppen, ligger på +1 på helsekortet.. Noen dager får jeg den på men går ikke mangen timene før jeg sliter med og få den av og det dunker i fingeren..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 det tror jeg på, ville jeg også gjort. Heng den i et kjede rundt halsen, mange som gjør det :-)
pusi og lille pusi:) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 har åsså fått vann i kroppen... igår jikk d greit å ta av ringen, men idag sleit æ grusomt me å få den av, så no heng den roint halsen... vil ha den på fingern:)
Ophelia & Jr. Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hvor langt på vei er dere da? Jeg vil helst ta av min ring før det er for sent, men har foreløpig ikke merket noe spesielt. Selvfølgelig er det individuelt når og hvor mye vann man får i kroppen, men det hadde vært greit med en pekepinn...
kattungen Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjøpte en i sølv som liknet på min giftering i hvitt gull i en stoooor str forrige graviditet. Så nå har jeg til hver gang jeg er gravid og får vann i kroppen, he he! Bare et lite tips hvis du synes det er koselig å ha ringen på fingeren:-)
pusi og lille pusi:) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 d va jo kjempe smart! ska æ på leiting ette en ring som man kansje greie å passe fingern min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå