3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 ikke såååå mye at det gjør noe da, men alle monner drar =)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 hihi, meg og! 10 000 etter etter-skoletid-jobb i bare noen mnd, skjønner det ikke, men er utrolig glad!
celodi Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 heldiggriser!!!!! Venter på posten jeg også!!!!Håper jeg kan få igjen litt..håpe håpe=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Får nok ikke selvangivelsen før i slutten av neste uke vi.. Har et etternavn som starter med en bokstav som er ganske langt ned på alfabetet.. =)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 å så deilig da:o) Jeg venter fortsatt,og blir fornøyd bare jeg ikke blir skyldig:o) Sure penger men men. Godt med litt ekstra penger siden du skal på tur snart:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå