Gå til innhold

jippi!!! jeg fikk igjen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke såååå mye at det gjør noe da, men alle monner drar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, meg og! 10 000 etter etter-skoletid-jobb i bare noen mnd, skjønner det ikke, men er utrolig glad! :D

Skrevet

heldiggriser!!!!! Venter på posten jeg også!!!!Håper jeg kan få igjen litt..håpe håpe=)

Skrevet

Får nok ikke selvangivelsen før i slutten av neste uke vi.. Har et etternavn som starter med en bokstav som er ganske langt ned på alfabetet.. =)

Skrevet

å så deilig da:o)

Jeg venter fortsatt,og blir fornøyd bare jeg ikke blir skyldig:o)

 

Sure penger men men.

 

Godt med litt ekstra penger siden du skal på tur snart:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...