Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?

Har ei tulle med øyne blå <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig en frihelg. Så vi skal på stranda og grille med 2 vennepar i morgen. På søndag skal vi i bursdag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Imorgen skal vi på hytta med besteforeldrene mine, de holder på å pusse opp så mannen skal hjelpe mens vi kvinnfolk lager pizza=) Gleder meg, lenge siden jeg har vært der!

På søndag skal vi til mamma og spise kalkun, og etterpå skal jeg øvelseskjøre (holder endelig på å ta lappen)

Skrevet

I morgen skal jeg på puben og se Aalesund-Brann, HEIA BRANN:-D

På søndag skal vi spise på Peppes med mine foreldre:-)

Skrevet

skal ikke noe spennende tror eg.. idag skal eg rydde å vaske hus (vis eg noen gang kommer meg bort fra dib) hehe. så i morgen skal vi på besøk til mamma tror eg. møte kjæresten hennes.. søsndag blir det vel avslapping..

Skrevet

Har tilbud om barnepass, men jeg tror jeg skal ha det til gode. Har mest lyst å stelle hjemme, bake og lage god mat til meg og mini. Håper på litt bra vær, så vi kan få oss en tur på fjellet.

Skrevet

veeel... her er det meldt dårlig vær...

så vet ikke enda jeg... men finner sikkert på noe. håper værmeldinga er feil =)

Skrevet

Har ingen spesielle planer, bare slappe av og kose oss.

Skrevet

Føde? Håper det!

Skrevet

I helgen ska jeg ha 3 nattevakter så da blir det soving på dagtid!!! Sambo og jenta vår reiser bort. like greit så får jeg sove litt!!

Skrevet

I kveld skal jeg på jente bursdag.. Da blir det fest med gode venner.. Gleder meg som en liten unge, og klokken kan ikke gå fort nok:-)

Skrevet

Vaske, rydde skrive på oppgave, planlegge dåp, kikke på hus/husbygging, lage god mat og kose oss

Skrevet

ikveld - slappe av

imorgen på pizza og brettspill hos vennepar :)

søndagen er forløpig åpen!

Skrevet

I kveld blir det badeland med 2-åringen vår (så sant hun ikke er blitt forkjøla).

I morgen vet jeg ikke..

Søndag skal vi i barnebursdag.

Skrevet

I kveld skal vi ha barnebursdag, snuppa blir 10 år på tirsdag og skal ha barneselskap i kveld sammen med 2 andre jenter. I morgen og søndag skal jeg på jobb.

Skrevet

I kveld skal jeg se film med ei venninne mens gubben er på kino, imorra skal jeg til mamman min å hente fangsten etter englandsturen hennes (har handla masse til unga) også på kvelden skal jeg på jentefest. Søndan tror jeg vi skulle bruke på rydding i garasjen til svogern..

Skrevet

I dag skal eldste ha med seg ei venninne hjem fra barnehagen, da skal vi spise middag og bake boller etterpå:)

I kveld skal mannen ut med gutta og jeg skal se en film og kose meg med godteri alene:)

I morgen har vi null planer, men det blir vel en tur nedi sentrum og på cafe med barna tenker jeg.

Søndag skal vi spise middag hos svigers, siden svigermor har bursdag:)

Skrevet

Skal ut med noen venniner i kveld, i morgen blir det besøk og middag.. Og søndag vet jeg ikke ennå:)

Skrevet

Ikke så store planene enda.. I kveld skal jeg kose meg litt med den ny-gamle kjæresten min, armskrok pizza og tv. Så skal jeg på jobb resten av helgen, ikke helt klarert enda. Så om jeg ikke skal på jobb så skal jeg kose meg endam er med ny-gamle kjæresten min og nyte tid sammen med dattera vår.

Skrevet

i kveld skal vi slappe av, i morgen kommer min lillesøster på besøk og skal sove her til søndag. søndag har vi ingen planer tror jeg..

Skrevet

Ikke noe! :)

Bare meg og babyen som er hjemme i morgen og på søndag, så vi skal vel sove og gå tur tenker jeg. Hehe.

Skrevet

Lillegutt er hos pappaen sin i helga, så jeg er helt alene hjemme... I kveld skal jeg spise middag og se på tv hos en kompis, og i morgen har jeg ingen planer. Kanskje på besøk til noen :)

På søndag kommer lillegutt hjem igjen :)

Skrevet

Prøver å bli frisk, lese fag, leke med gutten, pakke, vaske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...