Gå til innhold

Starten på BL? Dere med erfaring, se litt hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+5 i dag, og har i 1 uke-1 1/2 uke fått noen skumle smerter på høyre side, i rumperegionen (litt over og litt under stumpen), men kun hvis jeg står/går lenge eller driver på med anstrengende arbeid (som å vaske huset). Jeg er andregrangs, men hadde ikke slik sist svangerskap. Jeg tenker at det kan være bekkenløsning, men synes det er rart at jeg bare har det på den ene siden.. Noen med erfaring eller som har det likt? Er det BL som er på tur?:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bekkenløsning sist og denne gangen men smertene begynnte forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

Med nr 1: smertene kom på fremsiden og strålte nedover på innsiden av begge lårene når jeg gikk.

Med nr 2: Smertene begynnte med at det kjentes ut som jeg fikk strekk bak ved ene siden av rompa, liksom rett under, dette var veldig tidlig i svangerskapet, nå ligger smertene mest på venstreside og de stråler fremover..

Så det kan være BL som er på vei hos deg også...

Skrevet

Har mest vondt på høyre side og fremme i symfysen jeg. Så tror ikke det er en regel som sier at du skal ha like vondt. Jeg kan overhodet ikke stå i ro i mer enn få sekunder, skal jeg gå må jeg gå sakte og med små skritt, og helst ha pause hvert femte minutt. Å bøye meg kan jeg mer eller mindre glemme!! Kjennes ut som det er inni rumpa bake, og så stråler det nedover! Ville tatt kontakt med lege og spurt etter hjelp jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...