Gjest dagdrømmer Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har vært så flink i det siste, men nå står det rester av en sjokoladekake på benken og bare roper etter å bli spist... må jo bare forbarme meg over den;-) Mannen skulle ta den med på jobb, men glemte den selvsagt. Huff og huff... *gjemmer vekta i et skap*
Monajenten Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ta deg et eple, og dagdrøm om sjokoladekaken istedenfor;-)
Gjest dagdrømmer Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Ja, kanskje det... greide ikke å holde meg, men kan jo prøve på å begrense skaden *sikle* Men te uten sukker er jo minst like godt!! (selvsuggesjon)
Monajenten Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Hahaha jaaada, det er det vel! :-) KOS deg med eple og sukkerfri te;-)
Sivalur Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Send kaken hit så skal jeg spise den for deg... Nei, er egentlig glad jeg ikke har noen kake som frister, har vært SÅ flink denne uken!! Skal ikke sprekke nå, imorgen er det lørdag og da skal jeg få litt lørdagsgodt. Hiv kaken i søpla, ta deg et eple og et glass vann, og så en tur ut, så glemmer du den nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå