Gå til innhold

Dårlig gjort!!


Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Jeg har vært så flink i det siste, men nå står det rester av en sjokoladekake på benken og bare roper etter å bli spist... må jo bare forbarme meg over den;-) Mannen skulle ta den med på jobb, men glemte den selvsagt. Huff og huff... *gjemmer vekta i et skap*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg et eple, og dagdrøm om sjokoladekaken istedenfor;-)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Ja, kanskje det... greide ikke å holde meg, men kan jo prøve på å begrense skaden *sikle*

Men te uten sukker er jo minst like godt!! (selvsuggesjon)

Skrevet

Hahaha jaaada, det er det vel! :-)

KOS deg med eple og sukkerfri te;-)

Skrevet

Send kaken hit så skal jeg spise den for deg... :)

 

Nei, er egentlig glad jeg ikke har noen kake som frister, har vært SÅ flink denne uken!! Skal ikke sprekke nå, imorgen er det lørdag og da skal jeg få litt lørdagsgodt. :)

 

Hiv kaken i søpla, ta deg et eple og et glass vann, og så en tur ut, så glemmer du den nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...