Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg leverte søknad om engangsstønad denne uken, er det noen som vet når man får den utbetalt? Eller er det som de sier, veldig individuellt? Jeg har 8 uker igjen til termin...kan man virkelig få utbetalt penger så "seint" som 1 mnd før termin? Eller blir man prioritert når man har kort tid igjen? Fortell gjerne om deres erfaringer...om dere er fra Østfold eller ikke!
Tante Bassa Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg leverte søknad om engangsstønad 14.feb, og fikk pengene inn på konto i dag :-) Bor i Østfold (Hobøl) Jippi, nå skal jeg ut å handle babyutstyr :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Da tok det jo sin tid da...eller, hvor mange uker igjen til termin??
Tante Bassa Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Unnskyld, jeg mente 14. mars.... Så da tok det ikke sååå lang tid. Er i uke 31 nå.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Nei, det var vel kanskje ikke så ille...men da har du noen uker igjen da-og har fått pengene. Har "bare" 8 igjen, så lurte på om det hadde noe å si...de bruker vel en mnd allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå